Керівник гуртка англійської мови
Нагурська Марія Юріївна
11 тарифний розряд
Стаж роботи 8 років
Іноземна мова дедалі наполегливіше входить у наше життя, інтегруючи українське суспільство зі світовим культурним простором. А відтак, знання іноземної мови стає потребою часу, необхідним компонентом освіченості сучасної людини.
Потрібна іноземна мова і нашим дітям. Звісно, не всі вони читатимуть в оригіналі Шекспіра, Гейне, Дюма чи навчатимуться за кордоном, проте майже кожен із них слухатиме іноземну музику, дивитиметься фільми, «подорожуватиме» Інтернетом, спілкуватиметься з іноземцями. Знання мови стане в пригоді.Вивчення англійської мови не лише розвине індивідуальні мовленнєві здібності дітей, а й створить передумови для оволодіння в подальшому іншими мовами, виховає толерантне ставлення до носіїв інших культур. Крім того, навчання іноземної мови є засобом соціалізації дитини.
Коли і як треба починати навчання дітей іноземної мови? Відповідь така: якомога раніше.
Дошкільний вік особливо сприятливий для вивчення іноземної мови: діти цього віку відрізняються особливою чутливістю до мовленнєвих явищ, у них з’являється інтерес до пізнання свого мовного досвіду, секретів мови. Вони легко і досконало запам’ятовують невеликий за об’ємом мовленнєвий матеріал і добре його озвучують, з віком ці сприятливі фактори втрачають свою силу.
Формування позитивної мотивації до вивчення англійської мови у дітей дошкільного віку
Існує декількафакторівщо впливають на формування позитивної стійкої мотивації до вивчення англійської мови у дітей дошкільного віку:
Зміст навчального матеріалу;
Організація навчальної діяльності;
Стиль педагогічної діяльності вихователя;
Колективні, групові форми навчальної діяльності.
Щоб вивчення англійської мови для дітей приносило радість та позитивні емоції рекомендують використовувати таківправи:– Розпізнавання(іграшок , аплікація розфарбовування і назвати те що зображено, що зліпили діти;
– фізкультхвилинка;
– вибір слів, картинок на тему чи ситуацію;
– гра «лото», доміно;
– повторення слів за принципом «снігової кулі»